Terugblik Roze Viering Terugblik Roze Viering
Afgelopen zondagmiddag 8 oktober was het feest in de Bethelkerk. Voor het eerst vierden we samen een ‘roze viering’. Door het thema “Er is hoop” was het in vele opzichten een hoopvolle dienst.

Zeker de helft van de mensen die aanwezig waren heb ik nog nooit in onze kerk gezien. De andere helft waren bekenden en gemeenteleden. Een mooie mix! Iedereen voelde zich welkom.

De taartjes voor de dienst vielen wel in de smaak en tijdens de borrel achteraf was er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en na te praten.

Dinsdagmiddag was ik bij het (nieuwe) wijkspreekuur Ambacht en Babberspolder waar we ook op de roze viering aangesproken werden. Mooi dat ook niet-kerkleden er steeds meer van doordrongen raken, dat in de Bethelkerk iedereen welkom is.
En dat we dat niet alleen zeggen, maar ook doen.

Op Instagram schrijft de Regenbogenstad Vlaardingen:
“Wat was de eerste Roze Viering van Vlaardingen hartverwarmend en vol van hoop!”

Pastor Annabell de Jong

Roze Viering - een dienst waar iedereen welkom is Roze Viering - een dienst waar iedereen welkom is
We vieren op 8 oktober een kerkdienst in de wijkgemeente Ambacht Oost in samenwerking met de Regenbogenstad Vlaardingen.
Aan deze dienst werken mee zangeres Patricia Foort en organist Willem Christian Meyboom.
Een dienst waar iedereen welkom is.
Of je queer bent of niet, je bent van harte welkom.

Het thema van deze dienst is "Er is hoop".

De deuren gaan al om 14.00 uur open en de koffie met iets lekkers staat klaar.
De dienst begint om 15.00 uur.
Na afloop is er nog tijd om na te praten met een borrel(tje).

Pastor Annabell de Jong