Biertje met de dominee, 3e woensdag van de maand Biertje met de dominee, 3e woensdag van de maand
Een initiatief van de pastores van alle wijken. We willen als kerk / pastores naar de plek toegaan waar de mensen zijn en daar met hen – gelovig of niet – in gesprek gaan over thema’s die hen bezighouden. Het is voorlopig een pilot van drie keer.

Hoezo dan in Vlaardingen? Er zijn ook in Vlaardingen veel mensen die niet of niet meer naar de kerk komen maar toch wel eens een gesprek over belangrijke levensvragen zouden willen aangaan.
In de kroeg worden van oudsher levensvragen besproken. Laten we deze traditie dan oppakken en naar de mensen toe gaan.

Steeds 2 pastores uit 2 verschillende wijken zullen elke 3e woensdag van de maand vanaf 19:30 uur in Café Mes zijn.
Elke avond staat onder een ander thema.

Kom gezellig langs en neem je vrienden mee.

Op woensdag 17 april is er om 19.30 uur biertje met de dominee in Café Mes aan de Schiedamseweg 17 in Vlaardingen.
Deze keer met Hugo van Wijkgemeente Holy en Arjen van het Noorderlicht.
Je bent van harte welkom om een drankje te komen doen en het leven te vieren.
We zijn benieuwd naar jouw verhaal!

Theaterliefhebbers opgelet! Theaterliefhebbers opgelet!
Als je het leuk vindt om af en toe naar een mooi concert of theatervoorstelling te gaan, sluit je dan aan bij onze theaterclub. Dit is een club mensen die graag samen een avondje uitgaan.

Meestal gaan we naar de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen, maar soms ook naar bijvoorbeeld een film in de Windwijzer. Niets is verplicht, want smaken verschillen.
Je kiest de dingen uit die je aanspreken.

Heb je interesse?
Meer informatie bij Yvonne Schoonhoven, yvonneschoonhoven@ambachtoost.nl of 06-12186084.

UPDATE juni 2023
De theaterclub is bij elkaar geweest om het programma voor het seizoen 2023-2024 door te nemen.

De volgende voorstellingen hebben we aangekruist:
7 oktober Wannebiezz
20 oktober Ongeplukte Zusters
21 oktober Iris Hond
9 november Op Rouwtoer
18 november Toneelgroep ONI Verzet naar 6 jan.
24 november Concert Pauluskoor
6 januari Toneelgroep ONI !
10 januari South African Road Trip
20 januari Richard Groenendijk Bleek uitverkocht
27 januari Virginia Woolf
2 februari Omdenken
3 februari Edith Piaf
16 februari Charl Delemarre
1 maart Sonny Boy
8 maart Francis van Broekhuizen
24 april Tineke Schouten
31 mei Buddy Vedder

Wil je je bij ons aansluiten? Van harte welkom.
Neem dan contact op met:
Carina Kal carinakal@ambachtoost.nl of
Yvonne Schoonhoven yvonneschoonhoven@ambachtoost.nl.

Nb. Houd er rekening mee dat sommige voorstellingen al uitverkocht kunnen zijn!