Over de cantatediensten Over de cantatediensten
In het voorjaar van 2014 kwam een einde aan een 20 jaar lange traditie waarbij in de Grote Kerk te Vlaardingen elk jaar vier cantates ten gehore werden gebracht. Veel bezoekers en uitvoerenden vonden dit bijzonder jammer en een werkgroep waarin enkele bestuursleden van de ter ziele gegane Stichting Cantates Grote Kerk Vlaardingen heeft vervolgens onderzocht of een doorstart van de cantates mogelijk was. Uit kostenoverwegingen is daarbij gezocht naar een andere locatie. Uiteindelijk is een geschikte locatie gevonden, de Bethelkerk, en is een samenwerkingsverband aangegaan met de Protestantse Wijkgemeente Ambacht-Oost ten einde cantatediensten uit te voeren op zondagmiddagen om 17.00 uur.

Op de website van Wijkgemeente Ambacht-Oost vindt u steeds de actuele situatie m.b.t. uitvoeringen.

» Meer informatie vindt u ook op www.cantatesvlaardingen.nl.