Kerk naar buiten Kerk naar buiten
Voor velen van onze activiteiten nodigen we heel bewust mensen uit die niet/niet meer/nog niet naar de kerk komen. Zo staat het Bethelcafé, waar steeds meer mensen ons elke 1e en 3e donderdag in de maand vinden open voor iedereen. Ook in de troostkantine bestond de helft van de deelnemers uit mensen die niet naar de kerk komen. Kort geleden mochten we veel buren ontvangen als deel van “Rondje Ambacht”. Dit verwachten we ook in september met de burendag. En zo zijn er nog veel meer momenten te noemen.

Hulp gezocht
Ik ben op zoek naar iemand met een hart voor ‘kerk naar buiten’. Iemand die goed kan organiseren en ook een beetje buiten de lijntjes durft te kleuren. Heel concreet zoek ik iemand die vanaf het komende seizoen samen met mij TafelTijd wil organiseren.

TafelTijd
TafelTijd is een initiatief van Wijdekerk om door het land heen met LHBT+-mensen en betrokkenen samen kerk te zijn. Waar kun je nou beter ervaren samen kerk te zijn dan aan Zijn tafel? Belangrijk bij de groepen is dat we niet samen aan tafel gaan om elkaar te overtuigen, maar om elkaar te inspireren, steunen, bemoedigen en aanvaarden in de Liefde van Jezus Christus.
​Op de website lees je meer informatie.
We denken nu aan een tafel één keer in de twee maanden, dus vier keer over het seizoen verdeeld.

Wil je meer weten, of ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met mij. De eerste keer willen we in oktober plannen.
Wie durft?

Pastor Annabell de Jong,