Bethelbijzonderdienst Bethelbijzonderdienst
Sinds 2010 vindt er geregeld een Bethelbijzonderdienst plaats in de Bethelkerk. Een kerkdienst voor jong en oud. Nèt even iets anders, iets verrassends of onverwachts.
De Bethelbijzonderdienst zoekt naar herkenbare onderwerpen of voorbeelden om het thema kracht bij te zetten. Om te prikkelen en uit te dagen, soms misschien meer vragen te stellen dan antwoorden te geven. Een theatrale sketch, een band of letterlijk de kerk in actie, niets is de Bethelbijzonderdienst te veel.

Een enthousiast team bereidt de diensten voor. Met een onuitputtelijke inspiratie en enthousiasme proberen zij iedere dienst weer dat extra’s te geven wat een Bethelbijzonderdienst moet hebben. Maar, een frisse wind, een goed idee, gewoon meedenken of -praten, wat extra hulp is nooit weg! Hoe meer ‘gastvoorbereiders’ hoe beter.

Vragen of interesse?
Mail naar: pastor@ambachtoost.nl.